COVID-19 VOORZORGSMAATREGELEN - Crowne Plaza Antwerpen

COVID-19 VOORZORGSMAATREGELEN

 

Beste gast,

Uw welzijn is onze topprioriteit – nu de wereld een nieuwe fase ingaat waarin gezondheid en veiligheid kritischer zijn dan ooit tevoren, moeten we nieuwe veranderingen in de manier van leven en reizen omarmen. In het verlengde hiervan heeft Crowne Plaza Antwerpen zijn hygiene maatregelen geïntensiveerd, verbeterde sanitaire procedures ontwikkeld en nieuwe hotelprotocollen ontwikkeld met het welzijn van de gasten als onze topprioriteit.

Wij staan klaar om u te verwelkomen en delen graag met u de getroffen maatregelen.

De maatregelen ter bescherming tegen infecties hebben betrekking op ons allemaal, onafhankelijk van de huidige ontwikkelingen in de verspreiding van het Coronavirus. Passende voorbereidingen en preventieve maatregelen kunnen echter bijdragen aan het verminderen van het infectierisico.

De belangrijkste maatregelen zijn daarom:

  • Handhygiëne – frequent intensief handen wassen met zeep, koud water is voldoende
  • Het dragen van een mond-/neusmasker is verplicht
  • Gebruik van desinfectiedispensers
  • Houd bij het hoesten rekening met de volgende maatregelen:
    • Gebruik bij voorkeur wegwerpzakdoeken.
    • Niet niezen/hoesten in de hand (beter in de elleboog).
    • Mensen afwenden bij niezen/hoesten
  • Houd afstand en vermijd contact met mensen die lijden aan aandoeningen van de luchtwegen.
  • Zelfs als beleefdheid en fatsoen vereist zijn, vermijd het schudden van handen en zoenen met collega’s en zakenpartners.

Als u zich ziek voelt en zelf symptomen zoals koorts, hoesten en tekenen van een luchtweginfectie ervaart, bel dan de receptie via het directe nummer 11 en blijf op de kamer.

Wij zullen de nodige instanties op de hoogte brengen en u zo snel mogelijk helpen.

Een aangenaam verblijf,

Met warme groeten,

Het Crowne Plaza Antwerp Team!

 

Wij hanteren een no-cash policy. We aanvaarden enkel elektronische betalingen.

Indien u meer dan één nacht verblijft, zal uw kamer enkel gepoetst worden als u hier achter vraagt. Er kan enkel tussen 12u en 20u (zondag niet mogelijk) gepoetst worden als er niemand op de kamer aanwezig is.

Helaas zijn het restaurant en de bar tijdelijk gesloten en is er geen room service. Daarom willen we u enkele websites aanbevelen waarop u lokale restaurants kunt vinden die heerlijke maaltijden bezorgen. Ook kunt U hun app downloaden via de app store. Houd er rekening mee dat ze enkel tot 22:00 uur leveren (bestel dus voor 21:30 uur) en dat alcoholische dranken niet worden verkocht tussen 20:00 uur en 5:00 uur.

  • Uber Eats
  • Deliveroo
  • Etenonline.be
  • Tripadvisor

Ontbijt zal niet als buffet geserveerd worden.
Indien u ontbijt inclusief heeft, wordt dit voorzien in een ontbijt box.

Er kan gekozen worden uit volgende opties:

    • Standaard ontbijt box
    • Uitgebreide ontbijt box

Deze keuzes dienen vóór 18u op de dag van aankomst doorgeven te worden.

De fitness en de wellness zijn tijdelijk gesloten. Het zwembad is open, maar enkel per reservatie toegankelijk. Per huishouden zijn er max 4 personen toegelaten te reserveren per uur op het uur. Dit is mogelijk van 7u – 23u. Een reservatie kan je maken via reception@cpantwerp.com of via 0032 3 259 75 00

 

 

Recent Posts

COVID-19 UPDATE AT CROWNE PLAZA ANTWERP
Restaurant ANNA Living & Bar and the Octopus Wellness Center are open again! For more information and reservations: reception@cpantwerp.com of +32 (0) 3 259 75 00
X