Blog - Crowne Plaza Antwerpen

Kom naar onze Jobdag op 17/12

Crowne Plaza zoekt Antwerpse handjes 👐

Jobdag Crowne Plaza Antwerpen

Word jij helemaal happy van mensen om je heen? Heb je een passie voor de horeca en steek je graag de handen uit de mouwen?

Reserveer dan zeker een plaatsje in je agenda voor onze Jobdag op 17 december. Onze deuren staan wagenwijd voor je open tussen 10 uur en 18 uur, om samen te bekijken welke job er écht bij je past.

Inschrijven? Dat doe je hier:
https://forms.gle/2xfWrYzZvLpzNDa6A
Lukt het niet via het formulier? Klik hier om in te schrijven via e-mail.

Adres:
Crowne Plaza Antwerpen, Gerard le Grellelaan 10, 2020 Antwerpen

Contact:
recruitment@cpantwerp.com
+32 3 259 75 00

 

Werken bij Crowne Plaza Antwerpen, da’s thuiskomen
We zijn op zoek naar helpende handen voor alle uithoeken van ons mooie hotel: van bar en restaurant, tot receptie, poetshulp en technische dienst. Je komt terecht in een hecht team dat overloopt van enthousiasme. Heb jij dezelfde horecamicrobe te pakken? Breng ons dan zeker een bezoekje op 17 december.

Jobdag Crowne Plaza Antwerpen

Enkele van onze vacatures:

 

Chief Engineer

The Crowne Plaza Antwerp is op zoek naar een fulltime Chief Engineer
-Uitvoeren van allerlei onderhouds- en reparatiewerkzaamheden aan veelvoorkomende infrastructuurobjecten.
-Bijdragen aan het uniek maken van de klant- en collega-ervaring binnen het gebouw.
-Werk nauw samen met collega’s (alle afdelingen samen)

 

Als nieuw lid van onze familie, zul je :
– Ingrijpen bij ontruiming of brandalarm.
– Oplossen van storingen die met voorrang te maken hebben met huisvesting en catering.
– Uitvoeren van dagelijkse technische rondes en diverse controles.
– Controleer de alarmen op het BMS en de goede werking van de technische installaties door de
preventieve & correctieve onderhoudsplannen te volgen.
– Uitvoeren van onderhoud, onderhoud en troubleshooting van hotelfaciliteiten op verschillende
technische gebieden (elektriciteit, sanitair, HVAC, schilderen, decoratie, slotenmakerij, timmerwerk) en
dit in perfecte harmonie met de technische handleidingen en in nauwe samenwerking met eventuele
onderaannemers.
– Uitvoeren van kleine ontwikkelwerkzaamheden van en/of in het pand (aanleggen dansvloer etc.)
– Bespreek met de bouwmanager eventuele noodzakelijke reparaties of vervangingen.
– Beheer de voorraad reserveonderdelen en geef de nodige bestellingen door aan de manager

Over jou :
• Opleiding elektrisch of elektromechanisch of HVAC.
• 3 jaar ervaring in diverse onderhoudswerkzaamheden (in de hotelbranche is een pré).
• Werktaal Nederlands
• Gemotiveerd, sociaal en leergierig
We bieden een aantrekkelijk salaris, maaltijdcheques, 100% openbaar vervoer vergoeding, veel
plezier, deeluitmaken van een dynamische groep en nog veel meer!

Food and Beverage Manager

The Crowne Plaza Antwerp is op zoek naar een fulltime F&B Manager.
Je stuurt de verschillende teams aan:
– Ontbijtteams
– Restaurant, Bar
– M&E-operaties

Als nieuw lid van onze familie, zul je :
Dit zijn de doelstellingen van de functie:
– Beheert, controleert en corrigeert de dagelijkse operationele werkzaamheden en de aansturing van de
verschillende F&B diensten
– Coördineren van de supervisie van F&B teams
– Stelt de klant centraal en garandeert klanttevredenheid
– Stelt, assisteert, evalueert en zorgt ervoor dat F&B doelstellingen worden behaald
– Blinkt uit in zijn rol als manager op het gebied van menselijke relaties met zijn medewerkers, luistert
aandachtig, openhartig en eerlijk reageren, moedigt en ondersteunt hem zodat iedereen het beste van
zichzelf kan geven
– Is geïnteresseerd in, leert over ontwikkelingen in de horeca om proactief te kunnen reageren
– Samenwerking met de kamer en de keuken
– Zorgt ervoor dat de door de Chief Executive gedefinieerde concept(en) worden gerespecteerd
– Zorgt voor de winstgevendheid van zijn afdelingen en naleving van financiële doelstellingen (F&B Cost /
Payroll / Profit / Cost of Sales en andere kosten)

 

Over jou :
Jij bent de ideale kandidaat als:
– Je hebt een eerste succesvolle ervaring als F&B Manager
– Je bent een positief en gemotiveerd persoon
– Je hebt een scherp gevoel voor organisatie
– Je hebt een passie voor de HORECA-industrie
We bieden een aantrekkelijk salaris, maaltijdcheques, 100% openbaar vervoer vergoeding, veel
plezier, deeluitmaken van een dynamische groep en nog veel meer!

Front Office Champion

We zijn op zoek naar een Front Office Champion om ons superteam te versterken in ons hotel: Crowne Plaza
Antwerpen.

 

Als nieuw lid van onze familie, zul je:
❖ Je ontvangt de gasten met een glimlach en zorgt ervoor dat ze de stress van de voorbije (werk)dag
kunnen vergeten. Je geeft uitleg over de kamer en faciliteiten en staat klaar voor eventuele vragen.
❖ Je bereidt alle nodige administratie voor met betrekking tot de aankomst en het vertrek van alle gasten.
❖ Je staat in nauw contact met de andere afdelingen en zorgt voor een duidelijke communicatie.
❖ Je krijgt energie van het dagelijks streven naar het allerbeste resultaat samen met het team.

Over jou:
❖ Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels. Frans is een pluspunt!
❖ Je wordt gedreven door de gastbeleving: je kunt goed luisteren, je bent proactief en je handelt
eventuele klachten professioneel af.
❖ Je bent flexibel in taken en diensten.
❖ Je werkt gericht en ordelijk. Je kunt een gezonde portie stress aan.
❖ Net als wij, hou je van plezier op het werk!
❖ Ervaring is een pluspunt, maar leergierigheid en motivatie is belangrijker!

We bieden een aantrekkelijk salaris, maaltijdcheques, bedrijfskleding, 100% openbaar vervoer vergoeding,
veel plezier, deel uitmaken van een dynamische groep en nog veel meer!

Waiter – Waitress

The Crowne Plaza Antwerp is op zoek naar fulltime Waiter – Waitress
ONTBIJT/ RESTAURANT/ BANQUET
-Eten en drinken verkopen en serveren: opmaken, serveren, afrekenen en de rekening opmaken
-Bestellingen doorgeven aan buffet- en/of keukenpersoneel
-Draag bij aan het uniek en onvergetelijk maken van de maaltijd/verblijf van de klant
-Werk nauw samen met collega’s

 

Als nieuw lid van onze familie, zul je :

Voor service
– Opent de ontbijtzaal: bereidt de buffetten en voltooit de voorbereiding van de kamer de dag ervoor
– Neemt verantwoordelijkheid voor zijn kassa
– Inrichten van de kamer: maakt de kameruitrusting en het meubilair schoon, regelt de tafels en stoelen,
het tafellinnen, het bestek, de borden, versiert de tafel en de kamer…
– Installatie van serviceapparatuur
– Opzetten van het buffet: vult de koelkasten met drankjes en etenswaren, vult het buffet aan
– Maak aantekeningen en organiseer reserveringen

Tijdens de dienst
– Ontvangt klanten, adviseert over menu en dranken, geeft uitleg over de samenstelling of
bereidingswijze van gerechten, neemt nota van bestellingen (noteert speciale wensen) en geeft door aan
de keuken
– Bereidt dranken en serveert ze (ontkurkt, serveert), past het bestek aan de gekozen gerechten aan
– Volgt het verloop van de bediening, geeft instructies aan het keukenpersoneel
– Drankjes en maaltijden afhalen, klanten bedienen
– De tafel afruimen
– Maakt de rekening op en incasseert (controleert de betaalmiddelen)
– Heeft oog voor de behoeften van de klant en behandelt klachten

Barbeheer:
– Het afmeten en mixen van dranken (cocktails, longdrinks), aperitieven, bier, koffie, frisdranken, enz.,
zorgt voor de nodige accessoires en aankleding.
– Geeft uitleg over de samenstelling en smaak van dranken; geeft een smaak
– Zorgt voor een ontspannen sfeer in de bar
– Bereidt de rekening voor en controleert het geretourneerde geld, de toewijzing in de kassa
– Sluit de dag, geeft het geld terug aan de verantwoordelijke
– Opent en sluit de kassa in overeenstemming met het geldende kredietbeleid
Onderhoud en schoonmaak van de kamer
– Verzamelt en sorteert afval, wast glazen
– Maakt de bar schoon, onderhoudt de toonbank
– Zorgt voor orde en netheid in de bar
– Naleving van HACCP-normen
– Rapporteert technische storingen, ongebruikelijke taken, abnormaal gedrag, verdachte pakketten

Over jou :
– Je hebt een eerste ervaring in de horeca
– Je wordt gedreven door gastvrijheid en klanttevredenheid
– Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels
– Goede communicatie vaardigheden
– Team geest
– Strenge en met een goed gevoel voor organisatie

We bieden een aantrekkelijk salaris, maaltijdcheques, 100% openbaar vervoer vergoeding, veel
plezier, deeluitmaken van een dynamische groep en nog veel meer!

Front Office Night Champion

We zijn op zoek naar een inspirerende Front Office Night Champion om ons superteam te versterken
in ons hotel: Crowne Plaza Antwerpen.
Als Front Office Night Champion van ons hotel creëer je een unieke, warme en onvergetelijke
ervaring voor onze gasten. Je denkt proactief, probleemoplossend, bent een teamspeler en
verwelkomt elke gast met een glimlach.

Als nieuw lid van onze familie, zul je:
– Maakt graag een praatje met onze gasten
– Is natuurlijk een nachtbraker!
– Heeft een grote glimlach en veel energie
– Heeft een passie voor gastvrijheid
– Denkt buiten de gebaande paden en biedt creatieve oplossingen
– Vloeiend Engels, Frans en/of Nederlands is een groot pluspunt
Over jou :
-Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels. Frans is een pluspunt!
– Je wordt gedreven door de gastbeleving: je kunt goed luisteren, je bent proactief en je handelt
eventuele klachten professioneel af.
– Net als wij, hou je van plezier op het werk!
– Je waardeert het contact met klanten en hebt geen probleem om ‘s nachts te werken
– Ervaring is een pluspunt, maar leergierigheid en motivatie is belangrijker!

Geïnteresseerd in dit aanbod? Stuur je CV naar recruitment@cpantwerp.com

Consider these steps while hosting an event

Hosting your first and even second event can be a challenge, it takes time, money and hard work. And if you don’t achieve the results you hoped for it can be very disappointing. But, if you follow these useful tips the next one might be a winner!

Note: We can’t guarantee success 😉

1. Define who should attend.

Defining your target audience is a very important step when you are organizing an event. And try to avoid a one-size-fits-all approach, one audience has different needs than another. A good way to define your audience is to start well in advance with online marketing.
Let potential attendees vote in online polls for what speaker they want to see, what kind of topics and more. This will give you a good view of what people want, what kind of event you should organize and for who.

2. Provide enough networking opportunities.

As much as you would like, people do not only come to your event to consume your provided content, they also want to network with the other attendees.
So don’t forget to schedule some networking opportunities in your program, like for example a networking drink after the speaker sessions.

3. Embrace technology

Wi-Fi is a must-have. In this modern day and age, it almost seems normal to have it at your event but, it’s something organizers might forget.
People want to share experiences, thoughts and opinions as they happen. If you want them to be interactive during your event you should provide Wi-Fi.
And if you’re planning on doing more events in the future it’s great commercial. People who are at your event talking about your event in a positive way will create some buzz for the future.

4. Set some clear goals and a purpose

Set a goal on what you want to achieve, a very easy and obvious one can be the number of attendees. For the purpose of the event, you should look at different things. Is it to bring people together, train people or something else.

And having a really clear understanding of why you are doing it is the best way to deal with the stress of putting an event together.

5. Last but not least: The venue

Finding a great venue is very important. It should be easy to reach for attendees if they come by public transport. And if they come by car there should be a parking space and so on.

Another thing to keep in mind is the choose a flexible venue with a range of different spaces. Just imagine, you book the biggest room in the building but you only sell half of your tickets. In a case like this, there should be a possibility to switch to a smaller space.

event room in cpa

Be sure to check out our different event and meeting rooms.